Vacature

Ons team is op zoek naar versterking

Service Coördinator – Best

Introductie

Ben jij die servicegerichte collega met affiniteit voor de bouw en een neus voor service alsof je een sterrenrestaurant leidt?
Dan nodigen wij jou graag uit aan tafel om jouw professionele visie met ons te delen.

Als service coördinator zorg jij ervoor dat jouw klanten, de huurders van onze bedrijfspanden, maximaal ontzorgd worden en vorm jij de schakel naar onderaannemers, leveranciers en servicemonteurs.

Organisatie

Dit zijn wij

GEVA Vastgoed, gevestigd in Best bij Eindhoven, is al meer dan 70 jaar een begrip in Brabant en ook daarbuiten als het gaat om uitdagende projecten, kwaliteit, service, klantgerichtheid, nakomen van afspraken, lange termijn visie en ondernemerschap.
GEVA Vastgoed bouwt, verbouwt, renoveert en verhuurt bedrijfspanden in eigen beheer sinds 1952. Denk hierbij aan complexe productiefaciliteiten, logistieke distributiecentra, bedrijfsverzamelgebouwen, hightech productie omgevingen, showrooms, hotels en overige bedrijfspanden.

In deze film zie je meer over GEVA Vastgoed GEVA Vastgoed – voor de komende generaties

Vaak zijn het karakteristieke projecten waarbij industrieel erfgoed wordt geherwaardeerd zoals Strijp-T, dan is het een combinatie hotel / wonen / winkelen in de Oude Stationsstraat Arnhem of nieuwbouw voor een bestaande hightech-klant in Eindhoven.
Meer projecten zie je op GEVA Vastgoed in beeld.

GEVA is een familiebedrijf met een platte organisatiestructuur. Het hele bouw-, verhuur- en beheerproces heeft men in eigen hand. Ook blijven de gerealiseerde panden in bezit van GEVA. Dat maakt hen anders dan andere verhuurders.
Op deze manier is er ruimte voor een echte langetermijnvisie en investeert men in een hoge kwaliteit van de panden. Duurzaam en met lage onderhoudskosten en creëert men waarde voor de huurders, nu en in de komende generaties.
Er is direct contact met de huurders, leveranciers, onderaannemers en alle andere partners. Besluiten worden snel genomen en vertraging voorkomen. Tijdens de huurperiode staat de eigen service- en onderhoudsafdeling 24/7 voor de huurders klaar.

Functie

Dit ga jij doen

  • het doel van jouw functie is om de klant / huurder zo maximaal mogelijk te ontzorgen en een
    zo hoog mogelijk service niveau te verlenen;
  • je neemt dagelijks de servicemeldingen van huurders in behandeling;
  • je prioriteert de servicemeldingen en kent deze toe aan het eigen Service & Onderhoud-projectteam,
    bestaand uit het eigen vierkoppige S&O team, de onderaannemers en drie eigen servicemonteurs;
  • je voert de dagelijkse service- en onderhoudsadministratie in en onderhoudt deze op een efficiënte en
    effectieve manier;
  • je bent verantwoordelijk voor bewaking van de planning van en opvolging door onderaannemers en
    servicemonteurs uitgevoerde werkzaamheden;
  • je zorgt voor de tijdige en juiste voorbereiding van de facturatie.

Dit is jouw plaats in de organisatie

  • je werkt samen met het Service & Onderhoud projectteam;
  • je rapporteert direct aan de Directeur Beheer.

Functie-eisen

Dit ben jij

  • je hebt een MBO+ / HBO-niveau bereikt door opleiding of ervaring op technisch of bouwkundig
    gebied;
  • je hebt aantoonbaar praktische en relevante werkervaring;
  • je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, werkt zelfstandig en bent zeer servicegericht;
  • je communiceert gemakkelijk en met een juist inschattingsgevoel met uiteenlopende gesprekspartners;
  • je bent communicatief vaardig in de Nederlandse en Engelse taal;
  • je denkt en handelt procesmatig.

Aanbod

Dit bieden wij jou

  • een fulltime baan;
  • een bovengemiddeld salaris dat start bij € 3.500,- tot € 5.000,- bruto per 4 weken, passend bij jouw
    professionele achtergrond, ervaring en opleiding;
  • vakantiegeld 9,3 %;
  • 25 vakantiedagen;
  • thuiswerken op een dag per week is bespreekbaar;
  • mogelijkheid tot functie voor onbepaalde tijd;
  • uitgebreide mogelijkheden tot studie en zelfontwikkeling (o.a. GoodHabitz online);
  • goede pensioen- en ziektekostenregeling;
  • laptop en mobiele telefoon zijn vanzelfsprekend;
  • een modern familiebedrijf met een rijke historie en echt hart voor de medewerkers;
  • personeelsfeesten en borrels, want successen mag je vieren!

Inlichtingen

Meer weten over deze vacature?

Neem dan contact op met Kees Kamsteeg van Kamsteeg Executive Search. Hij verzorgt het gehele werving- en selectieproces en kan je meer vertellen over het bedrijf en de baan.
Kees Kamsteeg is bereikbaar via +31650295880, ook ’s avonds en in het weekend.

Sollicitatie

Wordt GEVA Vastgoed jouw nieuwe werkgever?

Is jouw interesse gewekt?
Mail dan jouw cv en een korte persoonlijke introductie via onderstaande knop “Solliciteren” en start 2025 met jouw nieuwe toekomst!

Solliciteren